Wybierz zabieg Medycyny Estetycznej

Mezoterapia kwasem hialuronowym

korekcja bruzd

Na czym polega skuteczność zabiegów mezoterapii?

Mezoterapia jest niechirurgiczną metodą stosowaną do regeneracji, poprawy wyglądu oraz odmłodzenia skóry. Duża popularność tej metody wynika z wyraźnie widocznych i długotrwałych efektów terapii, szybko poprawiających kondycję i wygląd skóry. Polega ona na serii nakłuć, wprowadzających preparat do skóry właściwej. Mezoterapia z wykorzystaniem odpowiednio dobranego preparatu na bazie kwasu hialuronowego odżywia skórę i wygładza zmarszczki. Kwas hialuronowy, który jest substancją naturalnie występującą w organizmie, ma działanie bardzo silnie nawilżające, regenerujące i zagęszczające zwiotczałą skórę.

Dla zapewnienia zadowalających, widocznych efektów, zaleca się wykonanie mezoterapii w serii kilku zabiegów. Przez pierwsze 2 miesiące zalecane jest wykonywanie zabiegu co 7 – 14 dni, a następnie 1 zabiegu na miesiąc przez 3 do 6 miesięcy.

Przeciwwskazania:

• ciąża oraz karmienia piersią,
  • choroby ogólnoustrojowe (na przykład niewyrównana cukrzyca),
  • choroba nowotworowa,
  • stany zapalne skóry (wirusowe i bakteryjne, na przykład aktywna opryszczka),
  • stosowanie leków przeciwkrzepliwych,
  • skóra źle tolerująca iniekcje (skóra naczynkowa, ryzyko powstawania zwłóknień), tendencja do powstawania keloidów

Przygotowanie do zabiegu:

Na 7 dni przed zabiegiem należy odstawić aspirynę (jeżeli jest to możliwe), aby zmniejszyć ryzyko krwawień i zasinień w miejscu iniekcji.

Rekonwalescencja:

Możliwe niepożądane skutki zabiegu wynikają zazwyczaj ze wstrzyknięć i są to przemijające krwawienie z miejsca wstrzyknięcia, przemijający ból, zaczerwienienie w miejscu wstrzyknięcia, podskórny wylew krwawy, zasinienie lub niewielki obrzęk, przeważnie ustępujące w ciągu 2-6 dni.

Po zabiegu należy ograniczyć ekspozycję obszarów poddanych zabiegowi na słońce i unikać ekspozycji na światło lampy UV do czasu ustąpienia początkowej opuchlizny i zaczerwienienia. Promienie UV mogą spowodować przebarwienia w miejscu iniekcji.

Skontaktuj się z Kliniką Leczenia Niepłodności w Katowicach

Umów się na wizytęREJESTRACJA